pondělí 25. května 2015

Jak to bylo, jak to bude

Pfe, konečně se vracím na blog!
Ne, doopravdy jsem tento blog neflákala jen tak, musela jsem zařizovat spoustu věcí, udělat důležité životní kroky a toto období bude trvat ještě pár dní, než všechno dodělám, složím a budu si moct říct, zvládla jsem to. 


Heh, mezi posledním článkem se udála spousta věcí, třeba moje cesta do Prahy, kterou jsem vyhrála, podání zápisového lístku na střední, domlouvání rozlučáku, majáles, spousta zábavných, ale také náročných věcí. Ještě je tu pár věcí, které načnu, až budou hotové, jen mi prosím držte palce, abych všechno zvládla a pak se o to mohla s vámi podělit.

Dnešní den mě překvapila jedna neobvyklá věc, byla jsem zkoušená z fyziky, která nepatří mezi mé favority a rozhodně jsem včera neměla tolik energie, abych se mohla plnohodnotně naučit na něco jako je zkoušení z fyziky. Nicméně jsem dostala jedničku a jsem na sebe vážně pyšná :D. Možná vám to přijde jako blbost, ale mám  z toho vážně radost. Abyste si nemysleli, zatím se na každém vysvědčení objevovali jenom samé jedničky, ale fyzika je pro mě trochu záhadná a nikdy jsem jí ještě pořádně nepochopila.

Jak to bude dál? Nechci slibovat každodenní příspěvky, ale budu se snažit, budu se snažit pokračovat ve své tvorbě a přidávat další články, jak jste si možná všimli, odstranila jsem některé příspěvky, abych je mohla udělat znovu nebo je prostě nechat být.

Mějte se krásně, užívejte si poslední dny školy, odpočítávejte dny do léta a napište mi, jestli máte také tak rušno!
Lena

1 komentář:

  1. Ahoj :)
    no já si tento týden ještě užívám ;) Jsem doma a pěkně nabírám sílu :)
    Od pondělka totiž nastupuju na brigádu :) tak to si moc neodpočinu :D

    Blond LADY

    OdpovědětVymazat