úterý 26. května 2015

Plány na prázdniny

Krásný den,
ačkoliv nemám ráda vedra a léto nepatří mezi moje nejoblíbenější období, rozhodně nejsem zastánce propršeného celého týdne (obzvlášť ne na jaře nebo v létě). Nehodlám dnes hrát důchodce, takže se tu s vámi nebudu bavit ani o počasí, ani o politice, ale přesto jsem si to rýpání nemohla nechat pro sebe.


Já jsem takový ten typ člověka, kterého rozhodí úplně všechno. Jak s náladou, tak se zdravím, takže mě kvůli počasí už pár dní pořádně bolí hlava. Ještě ke všemu nám docela dost dávají zabrat i ve škole, na což už nejsem vůbec připravená, protože jsem tak nějak počítala, že veškerou energii začnu do školy dávat až od září, kdy budu na střední a bude to pro mě mnohem důležitější.

V létě mě a kamarádku čeká brigáda v lese, což není dvakrát jednoduchá práce a rozhodně to není nic pro holky jako jsme my (lenošky první třídy). Nicméně začínám se psychicky připravovat. Ještě mám v plánu chatu a puťák, možná i nějakou krátkou dovolenou v cizině, protože ta by mi doopravdy chyběla, ale uvidím, jak se všechno podaří a taky kolik vydělám na brigádě. V posledních letech jsem zažívala úžasné dovolené v cizině, minulý rok to bylo USA a nejraději bych se tam hned vrátila. Snad brzy!

Co chystáte na prázdniny/chystáte se někam na dovolenou? Jak se těšíte?

4 komentáře:

  1. Já mám léto strašně ráda :) A vůbec mi nevadí když den prší a jde škaredě. Když můžu zalezu do pelechu a užívám si tu atmošku :3
    Jinak já na brigádu nastupuju už přístí pondělí :D do mlékárny :D budu balit sýry a docela se těším :D

    Blond LADY

    OdpovědětVymazat
  2. Ja sa neviem dočkať, kedy sa budem ráno budiť s tým, že nemusím nič robiť :D Ale do toho momentu si ešte počkám :D
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Mne uz je to v podstate jedno odkedy robim, ale tesim sa akurat na to, ze budem moct nosit pekne saty a sandalky :) Dovolenku sme mali v marci, takze teraz uz len robota:)

    Pozyvam na GA o kozmeticky balicek, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/05/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Ja zatiaľ plány na leto nemám, väčšinou o všetkom rozhodujem v daný deň alebo len pár dní pred :) Nad brigádou som uvažovala aj ja už dlhšie, no nakoniec som sa rozhodla, že si ešte užijem leto ničnerobením.

    OdpovědětVymazat