sobota 20. června 2015

První setkání se střední a focení

Už za pár dní se rozloučím se svou základkou a půjdu si svou cestou - na gympl. Ve čtvrtek jsme měli třídnické schůzky - já a mí budoucí spolužáci jsme šli psát rozřazovací testy na angličtinu a rodiče šli na informační schůzku.

Na fotkách je kamarádka, ne já.




Rozřazovací testy do angličtiny jsme dělali na počítači se SCIO Scate testy. Pro ty, kteří neznají tento typ testů, jde o test, který dle Společného evropského  referenčního rámce pro jazyky (A0-C1) přizpůsobuje otázky vašim předchozím odpovědím - pokud odpovíte špatně, dá vám lehčí otázku a naopak a dle poměru správných a špatných odpovědí zjistí vaši reálnou znalost cizího jazyka - v mém případě tedy angličtiny. Pro vaši představu na konci 9. třídy (tu jsem teď já) bych měla mít znalost A2. Já jsem testy ale  udělala na B1, což je vlastně o level lepší. Je zajímavé, že popis této skupiny naprosto odpovídá mé znalosti jazyků (B1 by člověk měl dosáhnout na konci 2. ročníku SŠ). Teď jsem moc vděčná mým rodičům za cestu do USA a sobě za aktivní používání angličtiny, protože lepší znalost angličtiny by v mém případě mohla přinést stipendia a zahraniční cesty.
Momentka nemomentka, fotka o ničem a o všem.

Konečně mi vydali řidičák, takže na svém skútr brázdím ulice a silnice v okolí. Velkou výhodou je, že kdykoliv si vzpomenu, můžu jet kam jen chci. Takhle jsem jela fotit kamarádku do nedaleké vsi. Strašně dlouho jsme se na to domlouvali, ale nebyl čas, konečně jsme se mohli sejít. původně jsem chtěla fotit úplně něco jiného, ale nakonec z toho všeho vzniklo klasické focení, prostě o ničem, Přesto se mi fotky, které vyšly, docela líbí, hlavně ta džínová vestička, která zažila všechno možné. Po focení ale nastal jeden problém - docházel mi benzín - kontrolka blikala jako o závod a já se modlila, abych dojela až k nám domů, mimochodem náš dům stojí až na vrcholu jednoho z dost velkých kopců a cesta domů je jak jinak než do kopce ... Cestu jsem nakonec zvládla a jak se povedly fotky můžete posoudit sami.

9 komentářů:

  1. Fotky se povedly a gratuluji k řidičáku :)

    OdpovědětVymazat
  2. This outfit it's so cool!
    Amazing blog! I follow you! I hope you follow back! Kisses
    Pink Freeze Blog

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mě čeká po prázdninách střední škola a popravdě se mě nechce opouštět základku a lidi tam. My žádný takovýhle setkání nemáme, a to jdu taky na gympl :D fotky jsou super, jsi krásná :)

    Everything about my life

    OdpovědětVymazat
  4. lovely post, happy Monday!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Ja som takéto testy nikdy nerobila, no celkom by ma zaujímalo, na akej úrovni som :D Krásne fotky a gratulujem k vodičáku ♥
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Fotky sú super ! :)

    Betty
    http://glitteringdreams.com

    OdpovědětVymazat
  7. Fotky jsou krásné, s příjemného prostředí, takové teplé barvy. A vestička je bombová! Tak ti přeji, ať jsi na gymplu šťastná! :)

    OdpovědětVymazat