sobota 30. května 2015

10 faktů o mně

Já sama miluji videa a články, které vám prozradí zajímavé informace o autorovi a právě takový článek jsem si dnes připravila i já pro vás. Dnes to bude klasika - 10 faktů o mně.




  1. Miluji hudbu, moc ráda zpívám a hraji na 3 hudební nástroje. Bohužel ani jedno není nijak skvostné.
  2. Letos jsem dělala přijímačky na naše krajské gymnázium, které  je hodně vyhlášené, umístila jsem se na 8. místě (ze 150), na druhém gymnáziu jsem byla 3. ...
  3. Mám nízký práh bolesti, takže všechno neuvěřitelně prožívám a sebemenší škrábnutí mě dokáže pořádně rozhodit.
  4. Dělá se mi zle z krve, jehel a bojím se doktorů, ale i přes to jsem si nechala nastřelit další dírku v levém uchu.
  5. Cestování je jedna z mých největších zálib, zatím jsem stihla navštívit 16 cizích států (včetně Monaka, tří států USA, Francie apod.).

  6. Ráda organizuji různé věci, a proto jsem většinou první, ke které lidé chodí, když s něčím potřebují pomoct.
  7. Jsem několik let skautka, už ne tak aktivní, ale pomáhám s vedením malých dětí. Mezi skautem a pionýrem je opravdu veliký rozdíl a nesnáším, když je někdo zaměňuje - protože mají společného asi tolik jako pionýr a člen Hitlerjugend.
  8. Jsem neuvěřitelně tvrdohlavá a často i cholerická. Asi za to může moje znamení - beran.
  9. Úspěšně jsem se umístila v prvních kolech Olympiády českého jazyka a od té doby za mnou lidé chodívají s úpravami textů. Velkou část mého tehdejšího úspěchu zajistil sloh, za který jsem jako jediná získala rekordních 9 bodů a postoupila tak dál.
  10. Moc ráda fotím, vlastním zrcadlovku Sony A37, ale všechno příslušenství schraňuje, kupuje a porovnává můj tatínek, protože se v tom absolutně nevyznám. Většina fotek tu na blogu je má, takže sami můžete posoudit. 
To bylo slíbených deset faktů, doufám, že jste se něco zajímavého dozvěděli, určitě mi dejte vědět, jestli máme něco společného. 

Lena

11 komentářů:

  1. Ty fotky jsou super :) taky rýda organizuji věci a fotím !
    dreammorebabe

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. V okolí Washingtonu D.C --> Maryland, Virginia. Bydlela jsem v Maryland asi 42 mílí od D.C.

      Vymazat
  3. Tak to jsi teda dobrá, že ses umístila tak dobře. Opožděně gratuluji :)
    Taky mám fóbii z krve.

    marisnovotna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji k tak skvělým umístěním v přijímačkách :-) A závidím, že máš takovou možnost cestovat, musí to být opravdu skvělé, já byla akorát jednou v Anglii a pak v Polsku, Německu a Rakousku a to je tak všechno zatím :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Skvelý článok! Tiež nad niečím podobným uvažujem dlhšiu dobu :)
    Si prvá o kom viem, že je skaut. Žiadnych nepoznám, to ťa celkom obdivujem! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem už kdysi něco podobného dělala, stejně jako ty miluju cestování a ráda organizuju věci :D.
    P.S.:Zvu tě na giveaway probíhající na mém blogu :).
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  7. Taktiež som baran, stále nervózna, naštvaná na svet, tvrdohlavá, cholerická a bojím sa injekcií a krvi;D Som rada, že nie som jediná;D

    OdpovědětVymazat
  8. Fotka páva je rozhodně parádní! Chtěla bych mít taky tolik nacestováno, zatím to jen plánuji a plánuji... a plánuji.. :D

    OdpovědětVymazat