středa 8. července 2015

7 věcí, které nesnáším na létu

Nesnáším vedra! Nikdy jsem neměla ráda vyšší teploty, jak 25°C, a tak v posledních dnech přežívám jen stěží. Sepsala jsem prvních 7 věcí, které nemám na létu a vedru tak obecně ráda a do komentářů mi klidně napište, co nesnášíte vy ;). 
Itálie- Toskánsko - 2013


  1. Stačí chvíle nepozornosti a je z vás dalmatin. Nemluvím o špatně nanesených samoopalovacích krémech, ale o nenadálém pobytu na sluníčku bez opalovacího krému. Ještě lepší, když se začtete nebo usnete a máte vypálený třeba otisk ruky ;). 
  2. Až moc aktivní cyklisté - Češi totiž ve 30°C nejraději vyráží na cyklotoulky po naší matičce zemi. Rudí, svlečení do pasu a většinou bez helmy vyráží na túry. Myslím, že v takovém vedru by se na kole mělo jet leda do hospody :D. Navíc se určitě zapomněli namazat, takže opět problém dalmatin.
  3. Úrazy - když takto oblečený cyklista spadne při jeho rychlojízdě z kopce, odnáší si při nejmenším pěkný silniční lišej. A nemusí to být jen při sportu. 
  4. Máte žízeň - všude a pořád a nepomáhá tomu ani fakt, že si můžete udělat nějaký letní drink, protože i když vám říkala kamarádka, že je to nejlepší drink na světě, stejně si v tom horku nedokážete nic namíchat.
  5. Národní sport po vzoru prezidenta je vyvalit se někde u rybníka a proležet tam celý den. Nebylo by to tak špatné, kdyby pak půlka národa nedělala.
  6. Pokud jste z vesnice, tak víte, že kamkoliv jdete, tak jsou do půl těla vysvlečení týpci a vůbec je nezajímá, že to někomu vadí (protože jestli žijete na vesnici, tak víte, že to nejsou žádní modelové). 
  7. Těžko se spí, je vedro, přes den se nedá dýchat, natož v noci, takže se do půlnci díváte na televizi s tím, že třeba jednou usnete. 

7 komentářů:

  1. Ja na lete neznášam to, že vždy sa na neho teším a potom ľutujem, že som sa na neho tešila :D
    Super článok, pobavil :)

    www.danycuks.com

    OdpovědětVymazat
  2. To horko je na nevydržanie :D V zime na seba človek vie natiahnuť ešte ďalší sveter a hrubé ponožky, ale v lete si už nemá dať čo dole :D
    beelievin.blogspot.com
    Pozývam ťa na moju letnú giveaway!

    OdpovědětVymazat
  3. prý dalmatin :D mě se to stalo! já nemůžu bez makeupu na ulici, vypadám jak zebra normálně :D
    blbý slunce!
    http://plesatazpevacka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. ja leto milujem :D aj keď neznášam hmyz :D všetko je super :D zas neznášam zimu a všetko s ňou spojené :D

    OdpovědětVymazat
  5. Pekne napísane a v niektorých veciach sa veľmi zhodneme :D

    Môj BLOG /KLIK/

    OdpovědětVymazat
  6. Konečně někdo, kdo mi rozumí :D Já léto a sluníčo nesnášim, ted jako jo, je hezky, občas mě to hodí do optimistický nálady, ale vedra mě zabíjej. A taky to moře lidí, co zaplavuje centrum měst, koupaliště i přírodu. To se pak vždycky modlim, ať už je podzim, tma a zima :D

    Nicméně přeji co nejméně dalmatinské léto, dobře rozetřenému opalováku zdar! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mě na létě vadí asi akorát to, že se nedá v noci pořádně spát, to je pak hrozně na nic, když seš celý další den úplně unavená :D jinak mi asi nic moc nevadí a taky bydlím na vesnici, ale u nás žádní týpci takhle nechodí :D

    Everything about my life

    OdpovědětVymazat