pátek 20. března 2015

Ohlédnutí za týdnem

Upřímně tento týden byl poměrně náročný. Všechno začalo v pondělí, kdy jsem ještě pořád nebyla fit a stále jsem nemohla mluvit. Mimochodem víkend jsem strávila s úžasnými lidmi a i přes můj chrapot a nemoc jsem si to užila.

V úterý jsem jela fandit mým spolužákům na jedno utkání, takže moje hlasivky nebyly o moc výkonnější. Byla jsem totiž jedna z nejvýkonějších členů FAN TEAMU. Ve středu a ve čtvrtek už mi bylo o něco líp, takže jsem mohla mluvit, což bylo velmi pozitivní, obzvlášť o hodině zeměpisu, kdy jsem měla prezentaci!

No a dnešek... Účastnila jsem se soutěže v našem kraji, výhrou pro 40 nejlepších je dvoudenní zájezd do Prahy se vším všudy (opravdu luxusní). Z asi 140-180 žáků jsem byla 8. , což je naprosto skvělý výsledek a už jen ceny, které jsem získala, nepočítaje ten zájezd, jsou moc fajn. Všichni jsme získali velmi kvalitní oblečení a spoustu dalších věcí, mimochodem jsem získala i stavebnici Merkur, takže jsem celé odpoledne skládala autíčko a přiznám se, že bez pomoci od taťky bych to asi nedala. Takže teď jen zbývá přeorganizovat všechny plány, které jsem měla vyznačené pro jinou moc úžasnou akci a zaměnit ji za snad ještě lepší výlet.

Poslední dobou mě začíná bavit soutěžení, ono taky vyhrát něco ve své podstatě zadarmo je dost fajn ;). Zajímalo by mě, jestli jste také vyhráli někdy nějaké soutěže a jestli jste také spíš ty "přemýšlecí" typy.


6 komentářů:

  1. Tento týždeň bol i pri dvoch dňoch bez učenia pomerne náročný, no som rada, že zbehol pomerne rýchlo a už máme víkend :)
    A gratulujem k výhre v súťaži - taký zájazd by som určite brala, si šikovná :) Smiem sa ešte opýtať, o čom súťaž bola?
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soutěž byla o znalostech v našem kraji, reálie, města, osobnosti, politika, zdravotnictví, bylo to převážně zeměpisné (takže i hospodářství a průmysl). Oproti školnímu kolu tam byly velké chytáky a otázky typu: kde sídlí společnost XY, podle popisu osobnosti určit o koho se jedná, hodně o politickém uspořádání kraje. jinak moc děkuji za gratulaci ;)!

      Vymazat
  2. Super, taký zájazd do Prahy nie je nikdy zlý :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. sem tam sa mi nieco vyhrat postasti :) ale len obcas, no :)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratulujem k výhre! :)
    Môj týždeň bol prekvapivo celkom pokojný až na riaditeľské testy v stredu. A víkend som preležala doma chorá :/

    31shadesofaubergine

    OdpovědětVymazat
  5. Můj týden byl poměrně hektický, ale občas to tak prostě bývá ;)
    Mimochodem máš hezký blog, rozhodně jsem ho nenavštívila naposledy!! Byla bych moc ráda, kdybys i ty navštívila můj blog, případně se stala mojí čtenářkou (čtenářství vždy ráda oplácím)!! Měj se hezky..:)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat