sobota 17. října 2015

A Země se stále točí ...

Nenapsala jsem už pěknou řádku dní a Země se stále točí...

Důvodů je hned několik, nemá moc cenu je rozebírat,  o prázdninách jsem neměla ani inspiraci, ani náladu a po prázdninách ... Po prázdninách jsem přišla na střední, ne nejprestižnější střední školu u nás v kraji. Očekávala jsem velkou změnu, ale tak velkou opravdu ne. Od těch pozitivních částí (například školní bufet) po ty méně pozitivní, byla to tak velká změna, že jsem nestíhala ani spát a ve svém kratičkém volném čase, jsem byla ráda, že si můžu v klidu sednout.

Untitled

Během všech těch dní se mi v hlavě nakupilo tolik myšlenek, že nevím, kterou říct dřív, změnila jsem názor na tolik věcí a ani nevím, kterou napsat, ani to, jestli si ji budu myslet ještě za týden nebo třeba za den. Je toho tolik, všechno plyne neuvěřitelně rychle a já mám pocit, že nestíhám. Proto jsem se rozhodla obnovit své psaní na tomto blogu, trošku si odpočinout od toho věčného shonu a v klidu se podívat i na vaše články ... Dát si chvíli přestávku od světa, zpomalit jeho točení a kmitání kolem osy. Doufat přece smí každý... nebo i to se změnilo?

1 komentář:

  1. Já jsem už letos nastoupila do třeťáku na gymplu, a za ty dva roky jsem rozhodně změnila svůj názor na lidi, čímž samozřejmě nechci říct, že nesnáším všechny své spolužáky atd. to rozhodně ne jenom jsem na základce asi ty špatné vlastnosti ostatních nějak ignorovala... jinak, co se učení týče, tak to se určitě časem poddá :) já jsem měla v prvním pololetí v prváku 6 dvojek a jednu trojku a v druhém pololetí už jen 4 dvojky :D

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat